


390,00 zł
Cena regularna:
595,00 zł

280,00 zł
Cena regularna:
370,00 zł

370,00 zł
Cena regularna:
530,00 zł

420,00 zł
Cena regularna:
575,00 zł

460,00 zł
Cena regularna:
640,00 zł

370,00 zł
Cena regularna:
620,00 zł

360,00 zł
Cena regularna:
610,00 zł

350,00 zł
Cena regularna:
600,00 zł

269,00 zł
Cena regularna:
490,00 zł

299,00 zł
Cena regularna:
540,00 zł

299,00 zł
Cena regularna:
530,00 zł

299,00 zł
Cena regularna:
520,00 zł

1. Wysyłka
- Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem "GLS"
- Koszt przesyłki towaru opłaconego przelewem na konto to:
- do 2 szt. - 25zł
- do 4 szt. - 45zł
- do 6 szt. - 70zł
- do 8 szt. - 95zł
- do 10 szt.- 120zł
- Przy zakupie większej ilości prosimy o kontakt na naszego maila w celu uzgodnienia kosztów.
- Koszt przesyłki towaru opłaconego przy odbiorze (paczka za pobraniem) to:
- do 2 szt. - 25zł
- do 4 szt. - 50zł
- do 6 szt. - 75zł
- do 8 szt. - 100zł
- do 10 szt.- 125zł
- Przy zakupie większej ilości prosimy o kontakt na naszego maila w celu uzgodnienia kosztów.
- Każdy produkt posiada swój status. Stan manazynowy produktu widoczny jest w zakładce produktu po prawej stronie zdjęcia.
- W przypadku zakupu towaru o statusie "Dostępny", dostawy są realizowane w ciągu jednego dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.
- W przypadku zakupu towaru o statusie "Na zamówienie", dostawy są realizowane w ciągu -10 dni roboczych (jest to czas niezbędny do wyprodukowania danego produktu).
- Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.
- Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
- Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
2. Stan realizacji zamówienia i przesyłki
- Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail). - Jeżeli w momencie odbioru przesyłki paczka jest wyraźnie uszkodzona, należy tego samego dnia, w obecności kuriera spisać protokół szkody. Reklamacje spowodowane uszkodzeniem paczki w transporcie, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody- NIE BĘDĄ REALIZOWANE.
3. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A.Dostępne formy płatności: